مديريت زمان براي افزايش بهره وري يعني تلاش براي کنترل‌کردن و اختصاص‌دادن منابع زماني محدود به کارهاي گوناگون. براي عقب‌نماندن از سرعت ديوانه‌وار زندگي مدرن بايد با مديريت زمان براي افزايش بهره وري آشنا باشيم و سعي کنيم از زمان محدودي که داريم بهترين استفاده را ببريم. اگر شما نيز از نداشتن زمان کافي براي انجام کارهايتان گله داريد، تا پايان مقاله با ما همراه باشيد تا با نکات مهم مديريت زمان براي افزايش بهره وري آشنا شويد


موفقيت در تقريباً همه چيز شامل مديريت زمان است.

 

به نظر مي رسد ساعات کافي در روز براي تحقق بخشيدن به تمام کارهايي که بايد انجام دهيد وجود ندارد ، اما اگر مي خواهيد در مدت زمان کمتري به خيلي از ديگران دست پيدا کنيد ، بايد نحوه مديريت آن زمان را بهبود ببخشيد.










مديريت زمان به چگونگي زمان بندي و سازماندهي زمان خود براي فعاليتهاي مختلف اطلاق مي شود. ابزارها و تکنيک هاي مختلفي وجود دارد که به شما کمک مي کند کارهاي بيشتري را در مدت زمان کمتري انجام دهيد.

 

در اينجا برخي از نکات مربوط به مديريت زمان وجود دارد که به شما کمک مي کند تا 24 ساعت در روز خود را با حداکثر کارآيي سازماندهي و مديريت کنيد.


ادامه مطلب

اصول برنامه ريزي

گام سوم و چهارم نظم در برنامه ريزي

چطور يک برنامه روزانه ايده آل داشته باشيم؟

چگونه برنامه ريزي کنيم تا موفق شويم

چرا برنامه ريزي را دوست نداريم ؟

چگونه براي زندگي مشترکمان برنامه ريزي کنيم؟

چکار کنيم که به برنامه خودمان پايبند باشيم؟

زمان ,مديريت ,مي ,بهره ,افزايش ,وجود ,مديريت زمان ,براي افزايش ,افزايش بهره ,زمان براي ,به شما

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


منتظرالمهدی۳۱۳ nespaykapu ♣♣♣دنیای ترفند♣♣♣ نیلو رایانه سايت جذاب طلوع گذر عمر ارزان کده baghesepiidar Jermaine نرم افزار CRM چيست؟